En lång dag

publicerat i Allmänt;


De har varit en väldigt lång dag i dag...
Emilia har nyss somnat, blev lite knasigt eftersom hon decka i 1 ½ timma i dag på förmiddan
är man sjuk och mår dåligt är de ju inte alltid man orkar vara vaken hela dagar..
Men nu sover hon sött <3

Jag hoppas hon kan sova i natt iaf... hon har fått värktabletter kontinueligt så att de inte
ska hinna gå ur helt... Hon har feber fast hon har alvedon i sig hela tiden så förmodligen skulle
den va ganska hög om hon inte har haft febernedsättande/smärtstillande i sig.

Dock har jag inte gett henne citodon idag... vill helst slippa ge så starka tabletter så
därför håller vi oss till alvedon-suppar så länge de går!

Så nu ska jag ta mig nåt att tugga på sen ska jag krypa ner i den efterlängtade sängen!
Och jag håller tummarna på att vi får sova i natt!

Natti natti

Kommentera inlägget här :