Dagen bara försvann...

publicerat i Allmänt;
Hur kunde den här dagen gå så fort då? Tyckte klockan nyss va 10....
Emilia somnade på 2 röda hon har lekt och herjat hela dagen.
först varit hos dagmamma sen gick hon ut och lekte med en kill kompis sen kom
dom hit och lekte här... sen va de helt plötsligt kväller.

Badning och bus med farbror Daniel som kom förbi en sväng, sen va de liksom dax
att sova. . .
Själv ska jag ta en dusch och lägga mig i soffan en stund. blir tidig säng gång eftersom jag ska upp och jobba.
Blir tidigt för allihop imorn.
Emilia ska vara med svärmor imorn eftersom jag jobbar och Sven måste göra klart
vagnen till lastbilen sen ska vi mysa med emilia och äta middag innan hon sen ska
åka hem till farmor och farfar för jag jobbar delad tur på söndag.

Ja de är som de är med dessa jobb helger =(
De är inge kul när man har små barn men så är de ju för dom flesta, jobba måste man ju
göra vare sig man vill eller inte...

så jag säger helt enkelt Gnatt

Kommentera inlägget här :