Bättre att vara tyst!!!

publicerat i Allmänt;
Förra veckan ringde min tandl och sa att de va dax för kontroll..
Frågade om vi skulle ta de innan jul men jag sa att eftersom jag INTE har nå
problem så spelar de ingen roll om vi tar de efter Nyår heller....

Ja så skulle jag absolut inte ha sagt!!!

I förrgår kände jag att de började skava bak vi min visdomstand som kämpar för att komma upp
och har aldrig haft ont eller nåt annat besvär för att de kommer upp..
Imorse därimot så kändes de inte kuligt...
Kan knappt gapa, tugga för att de gör ont i typ käkarna... Har inte ont i tand j*veln heller men de
är sårit svullet och gör himla ont för att tanden inta har tillräckligt med plats.

så imorn bitt fick jag komma och kolla... Jag som absolut INTE har tid med de imorn!!!!!
Jag måste ju handla klart!!!!

Och gud nåde om jag måste rycka bort tanden!!!!!!!!! dom kommer få binda fast mig, droga och söva ner mig
först!!!! Jag vägrar göra nåt dyligt!


Nu ska de tvättas...

Kommentera inlägget här :