2 sopsäckar till.....

publicerat i Allmänt;
Som sagt så börjar de krypa i kroppen på mig... även på emilia.
Eftersom hon är sjuk har vi varit "instängda" Hon har inte fått varit ute och lekt sen
i torsdag, och jag har inte varit ute sen i lördags mer än att kastat sopor!

Emilia som är van att vara ute hela dagarna är måttligt uttråkad nu och jag som för de mästa
har mina 100 tals promenader om dagen är oxå j*vligt uttråkad så nu får de vara slut på detta!!

Därför blev de en till rensning... i emilias rum! Hon har så mycke leksaker och de skulle säkert
räcka till halva afrikas barn om vi hade utdelning!

Så nu har vi rensat och de blev 1 sopsäck som ska kastas med saker som är trasiga och 1 som ska sparas, saker som passar för mindre barn som är för "små" för henne.
Men om jag ska vara helt ärlig så syns de inte ens att vi har rensat och de måste ju betyda att de finns fför mycke
leksaker! ?!?!!

Och snart är de julafton oxå= ännu mer saker =)

Kommentera inlägget här :