Söndag

publicerat i Allmänt;

Ja då har man jobbat klart helgen... Skönt som f*n!
Blev en rätt dryg helg faktisk.

På fredan skulle jag vara ledig men kl 21:45 ringde dom från jobbet och frågade om jag
kunde hoppa in och jobba natt för de behövdes 2 personal.
Så strax efter 22 va jag på jobbet och de va en rätt jobbig, och "känslosam" natt
efteresom jag nyss suttit likadant...

Så halv 8 dagen efter när jag kom hem var jag ganska mör i kroppen fast kan ju inte
annat bli om man varit vaken i 25 timmar i sträck....de va bara att slänga sig i sängen
och försöka sova några timmar eftersom jag skulle jobba kvällen..
Dåligt med sömn blev, mardrömmar, svettningar och orolig i kroppen.

Dessutom börja klockan 6 imorse... Så ikväll blir de säng gång när fröken lägger sig

Imorn är vi ledig och de ska bli skönt... får bli en tvättdag då de är extremt mycke tvätt här hemma.

Nu ska jag laga middag och plocka ur diskmaskin.....

Hare bra...

Kommentera inlägget här :