Måndag

publicerat i Allmänt;
Okej, efter nästan 5 dagars ledighet så ska man iväg och jobba igen då..
Har inte så där jätte stor lust men de är ju så de är..

Emilia är iaf lämnad på dagis nu efter att ha varit ledig 1 vecka igen
och förmodligen så lär de ju bli fullt ös resten av dagen där =)

Blir långa och tidiga dagar för fröken den här veckan, jobbar dagar resten
av veckan så förmodligen kommer hon somna vid 6 tiden för att ens orka.
Jobba måste man ju...

På torsdag skulle jag och syrran varit på Brolle och slagit klackarna i taket
men nu har ju orhalla gått i KK så nu är ALLT inställt...
Något jävla missnöjd jag är då

Ist funderar vi på att åka på grillkväll med trubadur... Inte vad jag hade tänkt mig
men allt kan ju inte bli som man planerar så de får helt enkelt duga.

Nu blir de sista rycket innan jag ska iväg...

Ha en bra måndag


Kommentera inlägget här :