Härliga Söndag....

publicerat i Allmänt;
....Eller så inte.
Bakis som F*N!!!
Vilket inte alls är att leka med.
Igår va vi på Jvg och de va grymt kul =)
Jag har fått mig ett gott skratt som verkligen kommer fölänga mitt liv i evigheter =)

Moahahahahaha

Jaja idag har de inte blivit mycke gjort har bara legat i sängen och soffan och sovit
till och från.
Emilia kom hem på eftermiddan och nu sover hon sött.
Fick hem en tröttis som varit ute hela dagarna och helgen.
De är härligt med våren.

Jag själv ska lägga mig i soffan och typ sova eller nåt.... Skulle vilja ha en iskall cola
just nu... Helst NYSS!!! även cigaretter tack!!
Ja de får då hjärtat fixa när han kommer hem sen! eventuellt lite godis kanske :P

Imorn bitti är det dax för Emilias läkarbesök så då får vi se hur de går och vad
dom har att säga...

Nä fy jag måste verkligen lägga mig de känns verkligen inte bra allt snurrar jue =(

SUCK

Kommentera inlägget här :