REDAN TORSDAG!

publicerat i Allmänt;
Så va de ju redan torsdag igen då...
Veckan har gått super fort och som vanligt så har jag inte
hunnit gjort allt som jag ska.
LIll grynet är hos dagmamma så själv ska jag sätta mig
och plugga och försöka hinna med en städning oxå

Imorn bitti ska dom ha Lucia tåg på dagis!
Jag längtar sååå
Förra året så missade jag de då jag jobbade och inte kunde ta ledigt så nu
ska jag äntligen få se min lilla tjej. <3

Emilia ska till sin pappa i helgen så jag tänkte att jag skulle
få en del julklappar handlade då.
En rejäl sovmorgon ska jag nog allt försöka klämma in oxå :P

Brukar ju inte kunna sova längre än till 9 när jag får
sova men kan vara skönt att få ligga och dra sig innan man kliver upp
iaf :P

Så nu är det dax att sätta fart.
Allt i 190 som vanligt.

/madeleine

Kommentera inlägget här :