ONSDAG

publicerat i Allmänt;

Gud så mycket snö de har kommit och de öser
fortfarande ner.
De blir nog en vit jul ändå =)

Idag fick Emilia åka pulka till dagis.
Hon va helt överlycklig när hon satt i den.
De va så otroligt mysigt när hon satt på fårskinspälsen
och snön föll sakt ner...

Dessutom fick jag höra en hel del jullåtar på vägen ner oxå <3
Gör mysigt!

Medans fröken va på dagis så va ja på lektion.
Måste erkänna att de är ju inte de lättaste kapitlet just nu
Inte för mig iaf.....
Hotade läraren med att tutta eld och kasta ut bok-j*veln
om jag inte fick en vettig förklaring om de verkligen är nödvändigt
att kunna räkna massa grafer, y, x, f(x), paranteser och öpphöjt i 2...

När de gäller matte så kan jag bli himla arg....  De är skit svårt ibland
och de brinner i hela huvet när jag inte fattar.
Efter att min lärare fått hjälpa mig ett 100 tals gånger så fattade jag till
slut och då gick de som på räls.
De va grymt kul och blev en massa gjort!!
Sida efter sida..
Men vissa saker är bara skit tråkigt!
Dessvärre hann jag inte klart med kursen eftersom jag fick börja nästan
2 månader senare..
Blir till att söka nästa termin oxå.

Iaf så måste jag handla klart de sista julklapparna imorn...
Och På fredag ska granen kläs och sen är de klart.
Då kan de få bli julafton när de vill =)

Får ju ABSOLUT INTE gjömma göra färdigt julskinkan.....

Ha en trevlig kväll
/madeleine

Kommentera inlägget här :