BURRR

publicerat i Allmänt;
Oj så kallt de har varit idag!
Imorse när vi klev upp så visade termometern -18
Ja de va kallt och väldigt ovant må jag säga.
Om de kunde vräka ner en massa snö så vore jag
nöjd. :P
Inte allt för mycke och absolut inte allt för kallt!

Emilia har varit hos sin dagmma idag och när vi kom hem
så va hon en aning trött.
Efter middagen så gick vi ut då jag såg att de va andra barn
som va ute och åkte tefat/snowracer.

Lilla fröken blev så klart överlycklig!
Hon åkte snowracer med garnnpojken och hur söt
såg de inte ut när hon satt bakom honom och höll om han?!!
sötnosar<3

Mitt i allt så hittade vi en kattunge som satt utanför och skrek.
När vi öppnade dörren så bara sprang den in :S
Vilket den gjorde att antal gånger.

När vi till slut gick in för att stanna inne så stanna den inne med oss
så jag gav den lite grädde och sen gick jag ner för
att släppa ut den
De slutade med att jag fick "kasta" ut den för att den vägrade.
Efter en stund så måsta jag gå ut för att kolla fall den gett sig av
innan jag han öppna dörren va katten redan på övervåningen.
Nu sover den sött i soffan.

Så nu vet jag inte alls hur jag ska göra....
Måste iaf sätta upp lappar i området fall de är någon som saknar den
söta katten.
Tycker inte att man ska släppa ut så unga katter i denna kyla!!!!

Ha en bra kväll
/madeleine

Kommentera inlägget här :