13 DECEMBER

publicerat i Allmänt;

Våran helg har varit lugn och super skön!
Emilia har varit hos sin pappa så jag har passat på
att bara slappa och bara ta de lugnt.

Fredagen kollade jag och hjärtat på film åt god middag
svulla godis och bara tog de lugn.
Igår blev de sovmorgon och slappar dag halva dagen sen begav vi oss
iväg på Fala marknad.

Jag, hjärtat och svärfar kikade runt en par timmar och de va en
aning små kallt och blåsigt.
De hade ju faktiskt varit trevligare med en massa snö =)
Men men.....

Man kan ju inte få allt här i världen.

Idag därimot har de inte blivit många knop gjorda men en aning skönt de oxå
Jag har mest glidit omkring och bara varit.
Grynet kom hem vid halv 5 så då blev de lek och göra middag.

Hon sussar sött och själv sitter jag med en huvudvärk som INTE
är av denna värld....

Imorgon är de dagis och skola som gäller så ordningen är återställd =)
Skönt med vardag.

Hoppas ni haft en bra helg.
/madeleine

Kommentera inlägget här :