Måndag tisdag el onsdag??

publicerat i Allmänt;
... Känner att jag inte har riktigt koll på vad de är för dag just nu - Blir lite upp och ner vänt när man jobbat natt och sover på dagarna...
De gick iaf jätte bra att jobba natt =)) började 21.45 och slutade 07.15 jag va hemma vid halv 8 på lördag morgon så då blev de frukost åh sen bums i säng.
Vaknade till 3 gånger och va på toa men när klockan va halv 4 var de dax att kliva upp. Duscha sen middag hos svärföräldrarna efter de va de ju bara hem för att byta om och sen iväg igen.

16:15 på söndagen vaknade jag av att emilia kom hem ♥ ... Då va jag faktiskt lite mör somnade lika skönt igen vid 24.00 =)
Idag är jag ännu mer trött kom hem från jobbbet efter 3 och tröttheten efter att jobba natt brukar kunna komma nån dag efter - Ikväll kommer de bli sängen tidigt, tur jag jobbar kväll imorgon iaf.

Men annars då?!?
Den svacka jag haft har lämnat mig för denna gång, nu hoppas jag att de inte blir nåt mer sånt!! tack på förhand!!!!!!!
Emilia vaknade halv snorig i morse så får se vart de leder åh sambon ja han jobbar lite mer än vanligt med diverse grejer! Så jag tror nog att allt är som de ska :P

En dusch och mysa ner mig i soffan ♥ .......

Kommentera inlägget här :